Saturday, December 13, 2008

Pukul 3 Pagi..........

Aku terjaga pukul 3 pagi, kononnya nak study, tapi sebenarnya aku memang tak boleh nak pejamkan mata pun, pusing kiri pusing kanan..mata tetap tak mau lena, banyak sangat pikir agaknya, pikir pasal nak exam, hari selasa ni exam last paper untuk subjek research method multimedia, susah sikit subjek ni aku risau betul dah lah modul dalam bahasa Inggeris, selalu bila aku tak faham term2 tertentu, aku selalu search guna google.., cari dalam bahasa melayu, sayangnya tak banyak, yang banyak terjemahan adalah dari Indonesia, salute aku kat indon ni..banyak2 betul artikel berkaitan komputer yan dia orang terjemahkan ke dalam bahasa indonesia, Ini lah salah satu kerugian kalau tak mahir bahasa inggeris, yang ini juga aku tekankan pada anak2 aku, supaya belajar bahasa Inggeris sedari awal supaya dia orang dapat kuasai bahasa tersebut dengan baik....

Dan.., yang buat aku sedih tentang salah satu result asignment aku, hari tue aku tak sempat nak siapkan asignment, maklumlah banyak sangat komitment,sebagai seorang isteri dan ibu yang bekerja, masa sangat terhad, tambah ada baby pulak..aku hanya mampu siapkan 2 tugasaan, satu lagi orang lain buat.., yang buat aku frust yang orang buat tue lah aku dapat D+ (lulus di pinggiran) yang 2 lagi yang aku buat sendiri tue dua2 aku dapat A, rasa menyesal sangat kalau aku buat sendiri dah tentu result tak seteruk macam tue,apa nak di kato..!!!! dah lah exam hari tue susah giler..macam nak kena repeat jer paper tue..adehlah sedih!!! Frust!!! Nasi dah jadi bubur.., makan jer lah kan..

Oklah..nak study lah pulak, lepas exam ni..aku plan nak pergi bercuti..yeay!!!!


p/s...selalu tertanya2 siapakah gerangan yang selalu masuk blog aku ni dari Santa Clara, california,????

No comments: