Thursday, May 29, 2008

Teringat kat anak-anak

Baru semalam dia orang pergi rumah abah dia, tapi aku teringat kat dia orang, rasa sunyi pun ada, kalau ada dia orang boleh tengok2 adik, ini tinggal dengan izzmi rasa tak leh buat apa..Aku pernah tanya..dia orang seronok tak ada 2 ayah dan 2 emak.., dia orang cakap tak seronok, so aku slow talk dengan dia orang..situasi yang dia orang harus terima dalam kehidupan..dan semua ini takdir yang kita tak boleh elak..
Dia orang patut bangga ada auntie yang baik..dan ayah tiri yang baik..layan macam anak sendiri, tapi alissa ..hari tue ada sebut nak beli kad hari bapa, aku tanya nak bagi kat sapa? kat abah atos...(SUAMI AKU SEKARANG)...Kenapa tak nak beli kat abah mat...dia jawab Boleh blah..!!! Uikks..terkejut aku, tak baik cakap macam tue, dia abah kandung alissa..nanti alissa besar nak kawin kena abah kena ada sama tau..., dia cakap..alissa tak nak kawin...., aku andaikan dia masih budak lagi, satu masa nanti bila dia dah besar..dia akan faham.

1 comment:

ija said...

alahai alessa..yelah kak..dia still kecik lagi..