Monday, December 22, 2008

Tudung Ekin

Nampak ekin mawi pakai tudung keluaran jakel tue, macam cantik jer, senang nak pakai, tak yah susah2 nak gosok. Semalam pergi Tesco aku rembat 2 helai tudung ekin, terbang duit aku rm70, aku beli yang kaler hitam, dan anak tudung yang berwarna coklat dan hijau lumut..dah cuba memang senang nak pakai, jenis kain yang berat dan terletak elok..memang tak panas..mudah diurus..aku ni memang dari dulu lagi suka mencuba fesyen tudung..dari tudung wardina, tudung dubai, tudung apa ntah yang sebelum ni..yang ada bunga2 siap dijahit dengan anak tudung sekali, dan latest ni sibuk dengan tudung ekin..

He.he.. nanti aku snap gambar..itupun kalau gambar tue lawa aku post kat sini, kalau buruk tak yah lah..

2 comments:

atie said...

Tak sabar nak tengok kak lela versi ekin he he

Anonymous said...

ekin versi mamak ha..ha..kak lela dah gemuklah sekarang tie dah 60kg. Dulu2 kan 48-50kg jer..susah hati, tapi tak diet2, makan sentiasa berselera