Wednesday, January 28, 2009

Dedicated to my friend

Semalam..., kita jadi kawan....
Kerana kisah silam!
Hari ini kita masih berkawan...
Kerana janji semalam..,

Esok...
Kita akan terus berkawan...,
kerana hari-hari kemudian kita akan terus berkawan
kerana..esok kita ada azam dan impian...


Kredit untuk chegufachrule (aku ambik kat blog dia)...coz at the same time, aku terasa2 nak dedicated sajak ni pada sahabat aku yang seorang ni..., tiada marah dan dendam antara kita,coz u r my friend....

Dan untuk sahabat ku kak rami di bentong pahang happy birthday muga akak panjang umur dan murah rezeki ( beli keta vios) , aku ingat birthday dia coz, dalam hp aku masih ada no ic dia, dulu2 dia selalu minta tolong aku cek apa2 kat internet bagi pihak dia...., aku rindu kat dia............rindu sangat2

No comments: