Friday, February 20, 2009

Belajar guna photoscape
















Jom kita belajar photoscape cuma perlu download . Aku pun baru jer download software ni, memang mudah jika nak dibandingkan dengan photoshop, boleh buat banner, page header dan edit gambar. Sebelum tue aku nak bagi kredit kat blog http://www.dilarangmelarang.com/ . Aku dapat info ni melalui blog tue ..kat atas tue aku tunjukkan gambar dan banner yang aku buat guna photoscape, aku pun tak mahir, cuma baru dok godei-godei










4 comments:

pitihbelanar said...

guna photoscape yer kak, macamana tu??? susah ke

Anonymous said...

belanar pitih, bak sini sikit..., tak susah sangat..rajin godei..boleh mahir

Anonymous said...

wa... comelnyer.... hehe.. pandai kak lela buat gambar alia jadik comel... hehe...

Anonymous said...

he..he.., sebab dia kureng comel lah tue, buat bagi comeii, opsss, marah dia kang, tapi dia manissss...