Thursday, February 5, 2009

Jual Burger????

Pertama kali aku dan anak beranak jumpa dia ni..kat stesen minyak shell pandan indah, aku heran yang suami aku bagi isyarat tunjuk pada seorang lelaki...bila aku amati..oooo dia niii....!! bila dia pandang kita orang lambai-lambai kat dia...he..he..aku pun tak tau nama penuh pelakon ni..yang aku tau nama dia munir,berlakon cerita pepaya jadi orang jahat..tue.., pernah berlakon cerita pak pandir moden dan xxray...terkenal ke dia ni...??? nak kata tak terkenal tapi aku..kenal...he.he.., nampak dia borak2 dengan my hubby tadi..., so aku tanya my hubby borak2 apa dengan dia.., suami aku bagitau munir tue nak pergi jumpa David teo.., then masa kita orang gerak...suami aku sempat lagi jerit kat munir..oiii kirim salam kat pepaya, munir jawab..aku tak suka dia aaa...

Kenapa yer..pasal munir ni jadi bahan entry aku kali ni, bukan pertama kali aku jumpa artis, banyak kali dah..tapi berlalu macam tue jer lah setakat pandang then habis begitu saja, tapi untuk munir ni..aku asyik ternampak dia jer..pergi hantar alia tuisyen pun nampak lagi..aikkk!!! heran betul aku, akhirnya kemusykilan aku terjawab..patut lah tiap2 hari jumpa rupanya dia jual burger kat area rumah aku ni.., sempat jugak aku merasa burger dia semalam, memang sedaplah...marbeles..!!! kelmarin dulu aku dengar budak2 dalam bas sekolah menjerit2... pepaya....!!!! pak pandir...!!!!! budak2 minat dia kot sebab dia ni selalu berlakon watak kelakar atau watak bodoh2 alang gitu. Termasuk lah anak aku ni..nak minta tandatangan tapi malu...nak suruh aku minta ..hemmm sori lah, aku bukan jenis macam tue, kalau dr mahathir ke..syed muhammad al bukhari ke.., garenti aku mintak sain autograf.

Ni lah munir tue...muka dia pun memang kelakar lah.., tapi kat luar dia nampak hensem sikit..he..he...

1 comment:

Lollipop said...

Hehe...

Sis ni... Direct sungguh...

Tapi kalau saya pun, memang tak akan mintalah autograf diorang...

Kalau Tun M., autograf on my shirt or dress pun saya sanggup... :-)