Monday, February 9, 2009

Thanks untuk Bro Calipso



Dua, 3 hari lepas, ada problem dengan blog skin aku ni, ntah tiba2 muncul pulak iklan kat page header suruh upgrade photobucket....puas aku cuba untuk menghilangkannya, buntu fikiran aku, so aku hampir2 decided untuk tukar template baru, tapi bila tukar template banyak pulak kerjanya leceh, aku pulak sekarang ni tak ada mood nak buat, so aku pun minta bantuan saudara calipso (org yang arif tentang blogspot ni, ada aku link kat sebelah) ikut seperti apa yang dia suruh aku cuba buat sendiri, tapi yerlah bagai tikus membaiki labu..lagi teruk jadinya.., he..he.. jadi dengan menebalkan muka aku minta bantuan beliau sekali lagi...walaupun aku tak kenal, tak pernah jumpa, dia dengan senang hati menolong aku untuk bina semula...terima kasih banyak2 atas pertolongan anda, semuga bertambah2 ilmu lagi, Hurm..boleh tak saya jemput cal bagi kursus blogger kat budak2 bridget bestari sekolah saya.....he..he...

No comments: