Thursday, June 11, 2009

Happy engagement to my youngest brother




Selamat bertunang untuk adik bongsu aku zairol, elok saja dia balik dari Jerman dia telah dipaksa bertunang dengan gadis pilihan mak aku, kesian juga kat dia, tapi aku rasa itu yang terbaik untuk dia, rasa budak pempuan tue pun baik, coz aku tau adik aku ni baik, bukan nak memuji tapi memang adik aku ni baik walaupun muka tak hensem he..he.. (mampuih aku kalau dia baca)..

Ayah aku pulak, siap cakap kalau adik aku kahwin dengan orang lain dia tak nak pergi, dia paksa adik aku kahwin dengan budak tue juga, orang sekampung tapi kerja di Shah Alam, keje kat pusat zakat selangor IT department, graduate juga
bukan main meriah, padahal kenduri rumah perempuan tapi kat rumah aku pun dah ramai orang, hemmm anak bongsulah katakan...baru bertunang, kalau kenduri kawin esok tak tau lah tumbang 3,4 ekor lembut kot.




Btw, budak pempuan tue kira ok, sedap mata memandang, putih dan kecik molek orangnya, tak lah seperti yang adik aku katakan tempohari, hemm padanlah dengan cek tu dik oiii..nak yang macamana lagi...




tak ada gambar aku nak letak sini...tangkap guna hp jer, kelabu lak tue, oklah ini jer gambar yang ada.




3 comments:

atie said...

Selamat bertunang tuk Zairul...em pilihan keluarga ke kak...

Lela said...

pilihan keluarga, ayah akak nak dia kawin dengan orang sekampung juga

Ain said...

tak lama lagik, dapat adik ipar lak ya..