Wednesday, June 17, 2009

on da way to 38 years old...(dah tua)


sehari, dua lagi genap umur aku 38 tahun, dah penghujung 30-an, nak masuk 40, wahh tua dah aku rupanya...tapi dalam usia sebegini:
- baru nak mengenggam segulung ijazah...
- plan nak preggy lagi..tapi dah nak expired habih tu camno..
- tapi apa pun aku bersyukur je hadrat ilahi atas segala limpah kurnia pada kami sekeluarga, terlalu banyak yang tuhan kurniakan kepada aku, terlalu sedikit aku membalasnya..
syukur alhamdulilah juga, ku berjaya menyempurnakan projek kepujian untuk first degree aku, setelah 3,4 kali di reject, setelah bersengkang mata..bangun pukul 4 pagi buat thesis..aku tak harapkan apa2 janji lepas.., bak kata tutor aku yang menelefon pagi tadi, 'saya rasa awak tak boleh dapat A lah..., tergelak besar aku, memang pun..saya takkan dapat A, coz tajuk yang aku buat sudah terlampau ramai orang buat kajian, then aku menyiapkan tugasan dalam masa yang suntuk dan tergesa2...then dia pun tergelak...laaa tuan di sendiri pun mengaku tak leh dapat A....
thanks encik rosli, memang dia tutor yang baik sangat.

2 comments:

atie said...

Happy birthday tuk kaklela, awalnya ucap....haha.Tahniah dapat A kak, dah habis akak , tie baru terhegeh2...tu pun sib baik sedar diri kalau tidak belum pencen gaji dah mati kak.....huhu.Tak sanggup...Ngeri pun belajar gek....Emm ngeri ke belajar ni kak???!!

Lela said...

tie,
tie ni baca elok2, kak lela mana ada dapat A, tutor tue kata akak tak leh dapat A sebab tajuk akak pilih dah terlalu biasa. tak pa tie...kita sambut seruan kerajaan