Wednesday, July 22, 2009

Kursus lagiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!

Next week aku akan berkursus selama seminggu, bosan betul, nasib baik Kat KL jer, dekat pulak dengan rumah so aku decided berulang jer lah, malas tidur kat cempaka suite tue walaupun member2 aku kata kat situ best, makan pun ok, tapi kesian kat anak-anak tak ada sapa pulak nak uruskan dia orang, kursus ni melibatkan satu malaysia, termasuk sabah dam sarawak, berjumpa lagilah aku geng2 berkursus hari tue, sekolah rintis tranformasi kurikulum....

btw...aku nak buat biasa2 jer, aku sebolehnya tak nak masuk campur atau ambik tahu, tapi kenapa aku rasa geram dan menyampah, mungkin terpengaruh dengan kenangan silam kot..aku teremosi seketika atau mungkin lantaran jiwa ku yang kacau...membuatkan aku teremosi hu..hu...

1 comment:

atie said...

Selamat berkursus....takpe dekat je.kenapa beremosi????