Friday, July 24, 2009

Ranjis2 di pilis


khemah pengatin betul2 depan rumah, korang abaikan lah pintu pagar yang buruk tu yer

Jiran selang sebuah pada rumah aku ni akan mengadakan kenduri kawin anak perempuan sulong, susah jugak aku nak keluar masuk rumah, kanopi sampai 4 buah, aku dengar belanja rm15k untuk semua tue, kanopi, pelamin, katering, makk oiiii..akui dok terpikir..akan2 datang nak kawin kan anak berapa lah hbis gamaknya, aku ada dua orang anak dara, dah siap pesan kat anak2, korang nak cari bf cari orang kaya tau..boleh minta hantaran mahal2...ha..ha.. kejinya aku..

kanopi untuk pengantin betul2 depan pagar rumah aku, tadi terpaksa alihkan kereta, kalau tak alih macamana nak keluar masuk rumah kan...

1 comment:

Ain said...

payah la akak nak keluar masuk ya... sabor jer la..