Wednesday, August 26, 2009

Jerawat???? Oh Tidak!!!!!


Ini entry paling bengong sekali yang pernah aku post ha..ha... aku ingat dah bertahun2 lamanya aku tak berjerawat di muka, kali ni diusia 38 tahun naik jerawat pulak di pipi, besar pulak tue, sakit dan tidak selesa, kemana saja aku pergi aku rasa orang pandang jerawat aku, tak tau kenapa cuti ni naik jerawat pulak, anak aku kata, ni mesti mama gatal ni ada bf, cisss....sungguh tidak masuk akal statement tue. Bersungguh aku snap gambar zoom pada jerawat aku nih..tak ada kerja sungguh. Sebenarnya aku boring...tak boleh tidur jam 2.30 pagi aku dah bangun masak nasi dan goreng ayam untuk sahur...

5 comments:

wan khaty said...

hahah,,die ada jerawat.stress kot.hehe

Ain said...

orang kata sapu minyak ubat TYT, jerawat boleh kecut balik...

kak lela said...

wan,
yerlah stress kot, jerawat batu kat pipi lak tu.

kak lela said...

ain

minyak TYT tu minyak apa ain?? tensen lah jerawat ni menambahkan stress lagi lah

viza said...

alahai...baru sebiji dah tention..dapat macam kite yang berlubang-lubang kat pipi..lagi meraaung...he..he..