Friday, December 23, 2011

Edit gambar guna software photoscape






Atas permintaan rakan2 aku post entry ni, dulu pernah dah post entry yang ni, tapi dah lama dh..aku sendiri malas nak selak2 post aku yg 2,3 tahun lepas.
Perisian ni memang mudah untuk edit gambar, apa yg best sebab perisian percuma kot free tak payah bayar kan..dan siapa2 pun boleh try dan belajar, mudah jer kalau photoshop mungkin agak sukar bagi orang yg tak berapa mahir kan..

Btw aku pun tak lah mahir sangat dgn photoscape ni, cuma sekali sekala untuk edit gambar.nak cantikkan pic sendiri, kalau rasa pic anda tak putih dan tak gebu try lah guna perisian ni, he..he..dengan teknologi semua orang boleh jadi cantik dan muda betul tak..

untuk entry pertama ni korang kena download dulu perisian ni ...nak download klik kat sini
kalau dah selesai download boleh lah korang explore dulu, godei2 tools yg ada..try and error tak cantik tak pa..gambar anda sendiri gak kan..he..he..lama2 korang mesti bengang dan berusaha sampai pandai untuk jadikan pic anda cantik..

oklah kalau aku rajin, nanti aku spesifik kan tools yg ada dalam photoscape tu..
ni antara gambar2 yg aku edit dan ada antaranya anak aku yg edit..



No comments: