Wednesday, May 14, 2008

Bosan betull


Esok hari guru, emm kementerian dah bagi pekeliling suruh semua sekolah adakan sambutan, nak tak nak..kena gak sambut walaupun tengah exam...kelam kabut jadinya sebab sekolah ni dah tetapkan tarikh lain nak buat hari guru...aku ditugaskan jadi ketua untuk buat back drop..eiii benci betul aku, aku tak suka lah part2 ni, aku tak ada bakat lansung hias menghias ni..keras tangan...bukan kraftangan, kalau aku interior designer tak pa gak...

Pagi ni..dengan 2 orang lagi ..pembantu aku ustazah Bizal dan Munirah..gi buat back drop..kita orang belasah jer..lantaklah...lain kali sure dia orang tak suruh aku lagi...ha..ha...

Sekolah aku ni...kalau bab2 ni memang advance..nak cantik2...kalah..kenduri kawin...aku sure..tak ada sapa teringin nak bergambar kat pentas..yang kita orang decorate..lainlah kalau hezuin dan azua yang buat..memang ada kelas..aku kagum setiap hasil kerja dia orang memang kreatif habisErr...apa tema hari guru esok ekk??? Teruk betul aku ni sejak pindah KL jadi tak produktif..kreatif, inovasi, komited...dan bla...bla...lagi lah...


Ini hasil kerja kita orang ber3....quite good..tak ler buruk sangat..he...he

No comments: