Sunday, January 18, 2009

Make up ur pictures


















Cantik tak gambar2 semua ni, seharian aku mengerjakan gambar2 ni letak frame, effect, best !!!!cantik sangat, tukar frame, tukar effect..actually aku dapat informasi mengenai laman web untuk edit2 gambar ni melalui blog hitlerchild (ada aku link kat sebelah) ..di situ dia ada sertakan laman web untuk kita edit gambar secara online.. beserta tutorial ringkas sekali, dan ada lagi informasi yang berguna kat blog dia tue.., oklah kau orang boleh masuk kat laman web ni untuk create atau letak effect kat gambar korang...http://www.loonapix.com ..aku memang suka explore dan happy kalau dapat belajar sesuatu yang baru mengenai grafik atau yang sewaktu dengannya.
Sekarang ni aku sedang mencari bahan untuk buat modul untuk Bridget Bestari sekolah aku,hemm masa jer tak ada... Entah bila boleh siap.

2 comments:

atie said...

A ah cantiklah kak, tie nak cuba buat lah, kalau tak jadi tie tya akak ye...

Anonymous said...

kalau tak jadi, bagi gambar2 ammar kat akak, akak boleh buat tapi mesti jadi punyalah..senang jer..tuh!