Thursday, July 2, 2009

Hujan di pagi hening

Hari ni aku keluar rumah awal hantar anak ke sekolah, sarapan di kantin, beli sarapan untuk in laws aku....tunggu kak ma (janji nak bawak udang segar yang di pancing) hemmm...7.19 pagi kak ma sampai, bagi udang dan rempah gulai darat (awas darat home made from kelantan)..aku bergegas balik...kerana untuk ke PPDKL ..sampai rumah my hubby hantar ke stesen LRT...hujan lebat mula turun........sampai jalan hang tuah terpaksa berlari2 di bawah titisan hujan menuju ke pejabat pendidikan KL.....
Data yang aku key in jer tak der problem..terus balik rumah....pukul 2.00 ambik anak sekolah..ada parcel untuk aku (tudung online ..cantik giler) singgah pasar tani beli santan, ketupat, buah cempedak. lompat tikam, keropok lekor...chau balik...

terus masak gulai darat udang.....hemmmmm yummy..baunya pun dah sedap belum makan lagi.....tidur sekejap. pukul 5 petang bangun goreng cempedak untuk minum petang, kejap lagi my hubby balik...

sekian adanya entry aku yang boring..

1 comment:

atie said...

cantik layout baru kak